گروه ارزش‌آفرینان امتیاز و شرکت‌های وابسته به آن ضمن ثبت برند "امتیاز" در گروه مواد غذایی، در راستای تأمین و توزیع محصولات غذایی، کشاورزی و کالاهای اساسی با کیفیت در سطح جامعه، اقدام به تولید، واردات و عرضه کالاهای اساسی همچون برنج، چای، حبوبات، انواع کنسرو آماده و نیمه آماده و... تحت این برند کرده است.

اهداف و باورهای ما از راه‌اندازی برند مواد غذایی امتیاز عبارتند از:

  • افزایش سهم بازار داخلی با تکیه بر مشتری مداری و ارائه محصولات با کیفیت
  • ورود به بازارهای صادراتی با تمرکز بر کشورهای همسایه
  • افزایش بهره‏وری، اشتغال زایی، توسعه ساختارهای بازرگانی و تجارت مبتنی بر نیاز بازار و مردم
  • بهره‌مندی از روش‏های مدیریت ریسک و استفاده مناسب از فرصت‏های بازار
  • ایجاد رابطه ماندگار با مشتریان و همکاران بر اساس ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی

ما بر این باوریم که دستیابی به "برندی محبوب" همواره بر اساس ارائه بهترین محصولات و خدمات میسر بوده و بهره‌وری از نظرات مشتریان عزیز و وفادار سرلوحه فعالیت و کوشش این مجموعه خواهد بود.

 
 

در حال حاضر شرکت توتیای‌فرد زنجان با ثبت برند تجاری اسپریچو به ایجاد یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات موجود در حوزه مواد غذایی پروتئینی در کشور پرداخته و با رقبای با سابقه‌ای همچون کاله، ماکیماه و گوشتیران در حال رقابت است. طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته از مصرف‌کنندگان، علیرغم قیمت‌های بالاتر محصولات اسپریچو نسبت به سایر رقبا، مشتریان از سلامت و کیفیت محصولات رضایت کامل دارند و این امر نشانگر انتخاب صحیح بازار هدف مشتریان توسط شرکت بوده است.